Friday, May 23, 2008

Slot Publisiti

WCIT 2008 berakhir sudah, tiada secebis perasaan pun yang berlegar diruangan minda. Apa yang ku rasai kini hanyalah sedikit simpati terhadap prestasi kedua kaki kanan dan kiri. Maklumlah, kudrat keduanya dimanipulasi secara ekstrim oleh tuannya sendiri. Terasa kecil sekali ruangan di Pusat Konvensyen KLCC. Hampir setiap detik aku hampir berada dimana-mana sahaja bersama dua pasangan yang bergelar Sanwich Guy. Mereka kelihatan bergaya mengendong Sandwich Board itu. Seribu kuntum senyuman buat mereka berdua. Percayalah, tidak mudah untuk mereka berdua memikul tanggungjawab sebesar itu. Aku sendiri merasainya. Aku tidak simpati, yang ada cuma perasaan terharu berbaur bangga, lebih-lebih lagi mereka itu merupakan saudara sejenayahku. Aku tidak berminat untuk mengulas lanjut tentang apa yang berlaku disana. Cukup sekadar aku katakan bahawasanya saudaraku berjaya menggalas harapan didada. Seribu kuntum senyuman buat mereka semua. Hari ini merupakan hari cuti bergaji buat kami. Tiada kemesyuaratan, tiada komitmen kerja, hanya diberikan cuti, namun bergaji. Menarik bukan? Usah termanggu, jika berminat untuk merasai gaya hidup korporat seperti kami, jangan lupa sertai kami di MDEC, Cyberjaya.

p/s: Bill, i tak demand apa-apa untuk sari pengiklanan ini, sekadar publisiti percuma!

2 comments:

Junaidi Asmara said...

eleh.
nak suruh Bill bawak pegi makn lah tu!

Joe Moktar said...

haha..Dollar2 Bill yo!!!nak join sekali ke boy???