Thursday, August 14, 2008

Guys!!!

This week is "Breast Awareness Week"!
Please spread the slogan:

"WE STARE BECAUSE WE CARE"..


Salah satu rantaian SMS yang sangat kelakar tetapi sangat jujur pernah aku terima. Aku tegaskan lagi sekali, JUJUR. Mesej ini benar-benar menceriakan hari ku, sepanjang hari aku dan rakan tersengih kenakalan. Kepada kaum hawa diluar sana, usah tersinggung jika terbaca mesej ini. Apa yang ada pada kamu merupakan ciptaan yang sangat agung sekali, jaga semoleknya aset kamu itu. Aku tidak bermain-main disini, sekadar menyahut seruan kempen semata-mata. Jadi, usah fikir dalam sampai ke perkara kuning, aku tidak bermaksud untuk sampai kesitu. Ambil yang positif sahaja. Kepada rakan-rakan, jangan terlalu menunjukkan sikap keterujaan melampau terhadap kempen ini, yang pertama itu mungkin rezeki, yang kedua pula pastinya sengaja, jadi aku tidak berani memberi sebarang jaminan buat jelingan yang kedua itu. Maka adalah lebih elok andai kamu ambil skim perlindungan insuran terlebih dahulu kerna pernah terjadi kes manusia mati tercekik tertelan kasut bertumit tinggi.

1 comment:

Hakim Nasir said...

Zul,bak kata lagu omputih tu.ala yang ko dok nyanyi tu! ''stop and stare".