Sunday, November 2, 2008

Hazihi Fitnah!!!!

Gua punya sesuatu untuk dikongsi bersama. Namun, ketiadaan rasional akal serta keadaan emosi yang diterajui sifat amarah ketika ini menidakkan keinginan gua untuk menulis panjang disini.

Sabar, ada sesuatu untuk kamu semua. Jika Indonesia punya filem hebat seperti Ayat-Ayat cinta, gua juga punya filem versi sendiri yang tidak kurang juga sadisnya.

Apa yang bakal gua ceritakan kemudian nanti, merupakan kisah benar. Jika itu gayanya Tuhan berbicara dengan gua, maka gua bersyukur atas banyak perkara.

Sesungguhnya, perbuatan fitnah itu lebih dasyat daripada membunuh! Gua tidur dulu barang sejam dua, bila rasional gua kembali nanti, gua sambung sketsa yang gua beriya cerita tadi.

Mungkin ada sesuatu yang boleh kamu pelajari.

2 comments:

Anonymous said...

sekali tajuk entri bunyi arab daaaa..

Joe Moktar said...

arab celup daaaaaa...