Monday, November 24, 2008

Aku masih menerawang, terawang-awang, berkeinginan, berhajat dan berkehendak ke atas segala macam impian yang terangsang hasil suntikan beberapa botol tonik bercap inspirasi. Salah satunya, ialah keinginan gua untuk kembali cergas seperti dahulu.

Selama 4 tahun gua bertapa semenjak keting gua patah, kini gua terinspirasi kembali. Harapnya berterusan, beristiqomah lagi berwasatiah.

Walau apa pun, jika rajin sila kunjungi URL ini,
http://www.youtube.com/watch?v=KpjBLH14y_I

Walaupun pengambaran ini dibuat ketika gua sedang 'off season', tetapi gua masih berpuas hati, berpuas hati disini ialah bagaimana gua rasa berjaya menterjemahkan aspirasi serta visi gua melalui medium ini. Puas kerna gua memberi cermin diri yang sebenar.

Dalam hati gua berkata, inilah gua! Inilah yang gua mahu!!

Maaf, gua tidak arif bermain dengan 'shot-shot' yang menarik, sekadar memenuhi tuntutan sebuah subjek.

Gua juga tidak sekacak Rosyam Nor!

Pada mulanya gua malu untuk berkongsi mengenai projek video youtube ini kepada umum, memandangkan sudah ramai juga yang menyaksikan 'kepoyoan' gua disitu, jadi gua beralah kepada kehendak emosi gua.

Orang putih kata, malu tapi mahu!!

Walau bagaimanapun, jangan jadikan kekurangan prasarana, peralatan atau juga kemudahan sukan sebagai alasan untuk kita tidak bersenam. Semuanya adalah mengenai keinginan serta kekuatan motivasi sendiri. Wallahua'lam Bissawab!

2 comments:

emi riquelmi said...

xpe Zul,truskan..kite masih muda..

Joe Moktar said...

itu la cter die mi..tp kaki dn tgn ni xde spare part la bro!!xleh cri or tukar ganti..hahaha