Monday, November 17, 2008

Update terkini yang boleh kamu dapati dari laman blog kawanboxx, ayam tambatan boxxworrior iaitu Chaowalit telah menang dengan kiraan K.O menumpaskan Salatan Salsaloon. Para peminat Muay diluar sana juga berpeluang menyaksikan para peninju professional bertarung dengan selalu mengunjungi laman blog kawanboxx.

Peluang menyaksikan peninju berstatus pro bukan senang diraih. Cuma memerlukan sokongan dari kalangan peminat-peminat Muay.Tidak susah pun, hanya klik laman blog kawanboxx di sebelah untuk mengetahui 'event-event' terbaru. Siapa tahu, tidak mustahil Buakaw Por Pramuk akan dibawa datang ke Malaysia sedikit masa nanti.

Seperti yang dirancang, petang ini kurang lebih jam 6 petang gua ada sesi melepak bersama Brader Mus, empunya boxxtomoi.blogspot.com, blog rasmi bagi kawan-kawanboxx di Ridel Hotel, Kota Bharu.

Suatu perkara yang gua tunggu sejak sekian lama. Maklumlah sebelum ini gua tiada peruntukan masa yang sesuai sekaligus melumpuhkan keinginan gua untuk bersantai dan menambah ilmu bersama mereka-mereka yang sehobi dengan gua.

Jangan lupa, KELANTAN SUPERFIGHT malam ini! Kepada yang sempat jangan lupa singgah ye..ikut gua kita ronda-ronda!

No comments: