Monday, March 23, 2009

Aku sedang cuba untuk merealitikan fantasi pistol berpeluru. Tidak sekadar 'Glock' kontot yang aku pikul di alam maya malah suatu realiti pasti di dunia nyata.

Sesetengahnya mungkin faham tentang apa yang aku maksudkan. Ya benar, aku menyukai segala bentuk kekerasan sebenarnya. Jauh dalam diri aku tersimpan unsur 'energy' bersifat batu yang sengaja tidak aku pamerkan.

Lalu, aku salirkan tenaga itu menjadi sesuatu yang lembut bak pasir di tepi pantai agar ia tidak disalah guna hingga bisa mengazabkan diri sendiri.

Senario di atas hanya sebagai pembayang, tapi maksud yang tersirat di sebalik yang tersurat ialah:

Aku nak jadi James Bond!

Aku sekadar ingin menulis, aku gian.

5 comments:

Anonymous said...

hahaha...lawak lu nih zul..james bond plak jadi nyer...hahaha...

Anonymous said...

james bond ker cik embon...?

hehehe.. ;-)

Joe Moktar said...

afan: wa malas nak perasan yg wa ni sbnrnye kelakar fan..

shahrul: kdg2 ana ni perasan shahrul,nk jd james bond tp pakej x cukup..hahaha

Anonymous said...

eh...mana pakej tak cukup...???

1. Wajah Kacak
2. Badan Sasa
3. Mahir martial art
4. Pistol jer takde..(pistol anu ada laa)



hehehehe

Joe Moktar said...

shahrul: aduh, jgn wt ana lg perasan..

tidaaaakkkk!!!

ana nak tukar karier jd mat rempit je la tp moto ex5 lak xde..